lunes, 10 de mayo de 2010

PREPARADO PARA IMPRIMAR


Eiquí vemos o corpo da Vespa xa lixado, pasetado e preparado para imprimar.

Para imprimar utilicei unha pistola e un grupo de presión cedido polo meu irmán Julio, quen tamén me deu un cursiño previo de aprendizaxe. Seguindo os consellos dos foros e blogues, acudin a unha tenda especializada en pinturas, en vez de ir ao "meu" Leroy. Alí me deron unha imprimación de marca Valentine (7€ bote de 750cc) e un bote de disolvente Valentine (4,5 €). Hai que disolver a pintura ao 10%. O propio depósito da pistola de pintar, trae medidas, o que facilita a operación. 
Aquí a pistola e o compresor:
Xa por último, unha foto miña xa preparado para imprimar (foto cortesía do meu irmán Julio) Despois tiven que calarme un gorro e unhas gafas...
 
É importante que o lugar onde vaiamos a pintar esté ben limpo, sen pó que se poida levantar coas correntes que provoca a propia pistola e compresor, e sobre todo ben ventilado para evitar que acabemos vendo enanitos de cores xogando pola casa...

No hay comentarios:

Publicar un comentario