miércoles, 17 de marzo de 2010

problemas coa imprimación...


Hai días nos que as cousas se torcen, e é o quie me está pasando con esta peza. Ao darlle a imprimación, apareceron eses puntiños que vedes nas fotos, pensei que sería por que a tapa estaba sucia, ou salpicada dalgún produto tóxico deses dos que me rodeo agora.
Así que a lixei de novo, á auga, e ao volver a imprimala...de novo os puntiños eses no mesmo sitio...cómo paso de repetir a operación 20 veces, vou preguntar polos foros (vespania, vespeinados, golfos ártabros..) a ver se alguén me pode dar algunha pista.

SOLUCIONADO: Consultei por varios foros, e case todos coincidían en que serían resinas ou restos dalgún produto, mais diverxían nas solucións, mentres un dicían que lixar de novo e limpar ben cun disolvente ou desengrasante, outros me dicían que mellor aplicar masilla e lixar, desta forma, imprimaría sobre a masilla., Pa non dar nen quitar razóns, o que fixen foi lixar, limpar ben cun disolvente, volver limpar cun desengrasante, enmasillar, lixar de novo e dúas mans de imprimación. Non sei quén tería mais razón, pero en conxunto me arranxaron o porblema ;)


No hay comentarios:

Publicar un comentario